دانلود قسمت 1 فصل هفتم سریال The 100 + زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 1 فصل هفتم سریال The 100 + زیرنویس فارسی
http://seriall.blog.ir
خلاصه داستان:
صد ، نام سریالی اکشن و علمی تخیلی می‌باشد که توسط جیسون روتنبرگ ساخته شده است. داستان سریال از جایی شروع می‌شود که نود و هفت سال پس از یک انفجار گسترده در زمین ، دیگر در آنجا جای زندگی نیست و انسان‌های نجات‌یافته به ایستگاه‌های فضایی موجود پناه برده‌اند. این افراد نجات‌یافته پس از مدت‌ها گروهی را به زمین می‌فرستند تا وضعیت آنجا را برای زیستن بررسی کنند. اما…







 سریال The 100 که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است در انتهای فصل هفتم به پایان خواهد رسید.
در ادامه توضیحات بیشتری را در این رابطه (پایان سریال The 100 پس از فصل 7) خواهیم داد.
با ما تا انتهای این خبر همراه باشید.

تایید خبر پایان سریال The 100 پس از هفت فصل

در حال حاضر فصل ششم این سریال از شبکه CW در حال پخش است و قرار است قسمت سیزدهم و پایانی این فصل در روز چهارشنبه منتشر شود. بهار امسال بود که پیش از انتشار فصل ششم، سازندگان و شبکه CW خبر از تمدید فصل هفتم سریال The 100 داده بودند. حال طبق اعلام شبکه CW به عنوان ناشر این سریال و همین‌طور تایید جیسون روتنبرگ به عنوان شورانر سریال، پایان سریال The 100 پس از فصل 7 قطعی است و به دیگر شاهد فصل 8 نخواهیم بود.
جیسون روتنبرگ از کسانی که در ساخت سریال یاری کرده اند تشکر کرد.

تشکر جیسون روتنبرگ از برادران وارنر و شبکه CW

جیسون روتنبرگ علاوه بر تایید این خبر در توییتر شخصی خود از برادران وارنر و همین‌طور شبکه CW بابت حمایت و مهیا کردن شرایطی که منجر به ساخت این سریال و به تصویر کشیدن داستان شد، تشکر و قدردانی کرده است. طبق اخبار اعلام شده فصل هفتم سریال The 100 قرار است در قالب ۱۶ قسمت ساخته و در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. مجموع قسمت های ساخته شده سریال تا به امروز و در قالب ۶ فصل ۸۴ قسمت بوده که ۸۳ قسمت آن منتشر شده است.

فصل هفتم سریال The 100 در قسمت 100 به پایان می رسد!

حال با احتساب ۱۶ قسمت فصل پایانی و هفتم سریال، این سریال ۱۰۰ قسمت خواهد بود و در قسمت صدم که به نوعی به اسم سریال (The 100) اشاره دارد به پایان خواهد رسید. شبکه CW در سال ۲۰۱۹ و همین طور سال ۲۰۲۰ چندین سریال محبوب خود را به پایان رسانده و یا همچون سریال The 100 برنامه‌ریزی به پایان رساندن آن را کرده است. امسال پخش سریال های Crazy Ex-Girlfriend، سریال Jane The Virgin و سریال iZombie از شبکه CW به پایان رسید.
در ادامه به لیست چند سریال دیگر که در سال 2020 به پایان می رسند می پردازیم؛

دیگر سریال هایی که در سال 2020 به پایان می رسند

همین‌طور علاوه بر سریال The 100، سریال‌های محبوب دیگری از جمله سریال Arrow (کماندار) در فصل هفتم و سریال Supernatural (سوپرنچرال) در فصل پانزدهم قرار است در سال ۲۰۲۰ به پایان برسند. باید دید این شبکه خواهد توانست با اتمام چندین سریال محبوب و پرطرفدار خود همچنان مخاطبان خود را حفظ کند. همچنین این موضوع می‌تواند نوید شروع چند سریال خوب دیگر باشد هرچند که تا کنون خبری مبنی بر آن منتشر نشده است.
به هرحال پایان رسیدن این سریال، باعث ناراحتی برخی طرفداران شده است.

دانلود فصل 7 سریال The 100 - آپارات

لینک صفحه دانلود: https://1-movies.ir/series /%d9%81%d8%b5%d9%84-%d9%87%d9%81%d8% aa%d9%85-the-100. ... سریال ۱۰۰ فصل ۱ قسمت 10.

tik-movie.ir › The-100-فصل-هفتم

دانلود + زمان پخش فصل 7 سریال The 100 قسمت اول :: تیک مووی | دانلود فیلم

دانلود قسمت اول فصل 7 سریال The 100 + زمان پخش قسمت 1 و 2 فصل هفتم اضافه شد بدون سانسور فصل ... دانلود فصل ششم سریال صد The 100 با زیرنویس فارسی - .

tik-movie.ir › tag › سریال The 100 ...

سریال The 100 فصل 7 قسمت 1 :: تیک مووی | دانلود فیلم

۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «سریال The 100 فصل 7 قسمت 1» ثبت شده است - سایت ... و سریال جدید در ایران - دانلود فیلم بدون سانسور با دوبله فارسی و زیرنویس قسمت ...

https://playmag.ir › the-100-to-endi...

فصل هفتم سریال The 100 آخرین فصل این سریال خواهد بود - پلی مگ

طبق اخبار اعلام شده فصل هفتم سریال The 100 قرار است در قالب ۱۶ قسمت ساخته و در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. مجموع قسمت های ساخته شده سریال تا به امروز و در قالب ۶ فصل ...

فصل 7 سریال The 100 ؛ داستان، تریلر، بازیگران و تاریخ پخش | پلازامگ - فروشگاه پلازا

۱۶ نوامبر ۲۰۱۹ · این داستان کلی سریال هیجان‌انگیز 100 است. سریالی که تاکنون 6 فصل و 84 قسمت از آن به روی آنتن شبکه The CW رفته است. فصل 7 سریال 100  ...

وارد نشده: زیرنویس ‏| باید شامل این عبارت باشد: زیرنویس

https://www.doostihaa.com › tag › دا...

دانلود فصل 7 سریال 100 - دوستی ها

برچسب دانلود فصل 7 سریال 100 - دوستی ها - دانلود فیلم و سریال، موزیک، انیمیشن، بازی.

https://filmiran.org › the-100

دانلود قسمت 1 فصل 7 سریال صد The 100 + زیرنویس - ایران فیلم

۵ فوریهٔ ۲۰۲۰ · دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم.

https://almasmovie.pw › سریال › درام

دانلود سریال The 100 - کامل با زیرنویس فارسی - الماس مووی

دانلود رایگان کامل همه فصل ها و قسمت های سریال The 100 - صد نفر با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی بدون سانسور و حذفیات ... دانلود فصل هفتم (آخر) سریال The 100.